Tumblr Mouse Cursors

2014. április 5., szombat

Díj #2 #3 #4

Nagyon szépen köszönjük a díjat kriszty96-nak <3
A díj neve közösségdíj, ami egyben a legjobb írót is illeti. A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
Szabályok:
  • Iratkozz fel a küldő blogjára! 
  • Légy rendszeres olvasója a blognak és kommentelj!
  • Ne küldd vissza neki a díjat!
  • Válaszolj öt kérdésre!
  • Írj magadról öt dolgot!
  • Küldd tovább minimum öt embernek!
  • Minden szabályt kötelességed betartani, mert ezzel jobbá teszed az író életét. Támogatod őt, hogy ne adja fel, amit csinál.
  • Mielőtt kiteszed a díjat mindenképp tüntesd fel a következő szöveget: A díj neve közösségdíj, ami egyben a legjobb írót is illeti. A célja, hogy jobban odafigyeljünk egymás blogjára, és tiszteletben tartsuk az írókat.
  • Köszönjük, hogy hozzájárulsz a továbbadáshoz.
  • Kötelességed a teljes szabályzatot továbbküldeni, kivétel nélkül.
    Nem azért, mert nem tiszteljük a díjat, mert igenis jól esik, hogy van, aki gondolt ránk, de szerintünk nem azzal támogatunk valakit, ha egy ilyen miatt feliratkozunk a blogjára. A blogolás  - mind az írás és mind az olvasás -, egy szórakozás, ha pedig ráerőltetünk valakire valamit, akkor elveszti az értékét, mind a komment, mind a feliratkozó. Nem fogunk feliratkozni, és én sem kérjük, hogy a miénkre feliratkozzanak azok, akiknek küldjük. Reméljük nem haragszotok meg.
5 dolog rólunk:
szerecsendio:
  • Nagyon szeretek enni.
  • Ma nagyon aktív voltam mind blogolás, mind házimunka terén.
  • Mindig eldöntöm, hogy na, akkor én mostantól felülésezni fogok, de sosincs hozzá energiám.
  • Ha valamit elkezdek, azt szeretem befejezni.
  • Tegnap fel szerettem volna kelni este kilenckor, hogy olvassak, de inkább visszaaludtam.
Cher Brooks:

  •  Szerintem a második félév gyorsabban eltelt. Már ami az iskolát illeti.
  •  Cini minist reggeliztem.
  •  Szeretnék egy Alaszkai Klee Kai kiskutyát.
  •  Van egy cserepes növény a szobámban, amelyet rendesen gondozunk, mégsem nő nagyobbra. Ez már 5 éve így van.
  •  Rengeteg dolgozat lesz a jövőhéten.
szerecsendio válaszai:
  • Mikor, milyen esetben látod naposabbnak a világot? Általában mindig naposnak látom a világot, egyformán, mert a jó dolgokra koncentrálok, szóval ha nem történik valami eget-rengető katasztrófa egy-egy napomon, akkor mosolygok és minden kész.
  • Mi az a kérdés, ami mostanában a leginkább foglalkoztat? Mikor lesz már nyár?
  • Mi az a tárgy, amit legutoljára elhagytál és még mindig nem került elő? Nem emlékszem, nagyon régen hagytam már el olyan dolgot, ami nem lett meg. Mindig mindent megtalálok, vagy egyszerűen elfelejtkezem róluk, mert nem is voltak olyan fontosak.
  • Tervezel még történeteket a jövőre nézve akár másokkal is vagy inkább egyedül szeretsz írni? Tervezem, nem is egyet és egyedül és közösen is nagyon szeretek írni. Egyedül azért, mert akkor a saját ütememben a saját elképzeléseim alapján haladok, másokkal meg azért, mert újdonságokat csempész a történetben, olyan eseményeket is, amiket talán ki sem találnék. Plusz, így csak fele annyi fejezetet kell megírnom.
  • Szerinted mi a különbség az akarni és a szeretni között? Szerintem az akarni annyira agresszíven hangzik, míg a szeretni kedvesebb. Annyira nagy különbség azonban nincs a két szó között, csak a stílusuk más.
Cher Brooks válaszai:
  • Mikor, milyen esetben látod naposabbnak a világot? Amikor nem kell halálra tanulni az agyamat, éppen anya is jó kedvében van, odakint jó az idő, van időm a dolgokat elintézni, és körülöttem is mindenki jól érzi magát. Az már egy másik kérdés, hogy ez egy évben hányszor történik így.
  • Mi az a kérdés, ami mostanában a leginkább foglalkoztat? Hmm... hogy vajon miért is telik mostanában - legalábbis számomra mindenképp - ilyen gyorsan az idő. Még csak most kellett kabátot és csizmát vásárolni...
  • Mi az a tárgy, amit legutoljára elhagytál és még mindig nem került elő? Nem is tudom. Ez elgondolkodtató. Jó kérdés!
  • Tervezel még történeteket a jövőre nézve akár másokkal is vagy inkább egyedül szeretsz írni? Nos, éppen ezen gondolkoztam, azt hiszem pár nappal ezelőtt. Arra jutottam, hogy a jelenlegiket megírom, és befejezem őket. Aztán lesz, ami lesz. Csak annyit biztos, hogy ami most van, az nem fog veszni.
  • Szerinted mi a különbség az akarni és a szeretni között? Erről a kérdésről eszembe jutott egy... nos, egy jó ismerősöm véleménye. Idézem: "Nem mindegy, hogy csak szeretnéd, vagy akarod is!" Elgondolkodtató...
Kérdéseink:
  • Van olyan blogger, akitől tartottál, vagy akire felnéztél és most már barátként beszélgettek egymással az internetnek köszönhetően?
  • Mi a véleményed a távkapcsolatokról, szerinted működhet egy ilyen?
  • Mi a kedvenc ünneped az évben?
  • Mikor van a születésnapod?
  • Vannak már terveid a nyárra? Mik?
  • A közeljövőben is tervezel Magyarországon élni, netán külföldre vágysz?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:
Köszönjük szépen a díjat Cheryl S-nek <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
szerecsendio:
  • jelenleg Tiesto: Red Lights című számát hallgatom
  • ma voltam diákolimpián (április 2.)
  • fogalmam sincs, mikor fog kikerülni a díj, hiszen mostanában alig beszélünk Cherrel időhiány miatt
  • nagyon szomorú vagyok, amiért már több, mint egy hónapja nem került fel rész
  • remélem ez a probléma minél hamarabb megoldódik
  • rájöttem, hogy jól fogadom a negatív kritikát
  • mostanában kevésbé érzem jónak a részeimet
  • nagyon fáradt vagyok
  • feketék a körmeim
  • szeretek röplabdázni
  • az öcsém ugyanazon a napon született, mint én, három év különbséggel
Cher Brooks:
  • Eléggé fel tud dühíteni, ha hívnak és éppen nem tudom felvenni, de mikor rá két percre én visszahívom, akkor már ő sem képes fogadni a hívást. Hova tűnnek az emberek két perc alatt?
  •  Már 11 óra, és én még szinte semmit sem csináltam.
  •  10 órám maradt, hogy megtanuljak mindent, hiszen vasárnapra nem akarok hagyni már semmit.
  •  Imádom Görögországot.
  •  Szeretem az illatos gyertyákat.
  •  Szeretem a minyont.
  •  Kéne egy jó könyv.
  •  Az ágyamban ülök.
  •  Múlt héten vettem egy fekete cipőt.
  •  Jelenleg csak a Blogspot és Tumblr van megnyitva.
  •  Most nem hallgatok zenét. Csönd van.
Válaszaink:
szerecsendio:
  • Mi a kedvenc ételed? Nagyon szeretem a rántott húst, és a rakott krumplit is.
  • Mi a kedvenc színed? Lila.
  • Hobbi? Az írás, szerkesztés, kosarazás. Talán még a rajzolás is.
  • Melyik könyvet olvastad utoljára/olvasol? Jelenleg J. K. Rowling: Harry Potter és a Halál ereklyéit olvasom, bár már csak száz oldal, így mire kikerül a díj,minden bizonnyal már mást fogok.
  • Mi a kedvenc könyved? Nagyon sok könyvet szeretek, nem tudnék választani.
  • Szuper erő? Csábít a láthatatlanná válás ereje, de szívesen olvasnék gondolatokban is.
  • Melyik a kedvenc blogod? Ugyanaz, mint a könyveknél. Nagyon sokat olvasok, mindet másért szeretem.
  • Ki a kedvenc éneked/nő vagy együttesed? Imagine Dragons, Avicii, Tiesto, Avril, Ellie Goulding... nagyon sok "kedvencem" van.
  • Fagyi vagy jégkrém? Fagyi.
  • 5 dolog, amit magaddal vinnél egy világ körüli útra? Laptop, mobilinternet, fényképezőgép, jegyzetfüzet, ceruzák.
  • Melyik a kedvenc állatod? Nincs kedvencem, ebben sem.
Cher Brooks:
  • Mi a kedvenc ételed? Elég sok van, bár most inkább a Pizzát mondanám.
  • Mi a kedvenc színed? Fekete, fehér, arany, ezüst, farmer.
  • Hobbi? Írás, képek gyűjtése, szerkesztés, futás, tánc.
  • Melyik könyvet olvastad utoljára/olvasol? A Burkot.
  • Mi a kedvenc könyved? Amit olvastam eddig, az mind kedvencé vált.
  • Szuper erő? -
  • Melyik a kedvenc blogod? Hű, elég sok van. Amire fel vagyok iratkozva, azok nagyjából.
  • Ki a kedvenc éneked/nő vagy együttesed? Miley Cyrus, Arctic Monkeys, 1D, The xx, Spinnines előadók.
  • Fagyi vagy jégkrém? Mindkettő.
  • 5 dolog, amit magaddal vinnél egy világ körüli útra? Nem gondolkoztam még ezen egyáltalán.
  • Melyik a kedvenc állatod? Macska.
Kérdéseink:
  • Milyen illatú a tusfürdőd?
  • Minden számot kívülről fújsz, ami a telefonodon van?
  • Milyennek tartod magad? Írd le egy mondatban!
  • Ki az az író, akire felnézel?
  • Miatta kezdtél el írni, vagy valami egészen más volt az oka? Ha más, akkor mi?
  • Miért nem várod a nyarat?
  • Említs meg egy-egy dolgot amitől boldog, illetve szomorú leszel!
  • Kedvenc ruhadarabod?
  • Milyen a jövőképed?
  • Mit gondolsz a tavaszról?
  • Boldoggá tesz a jó idő, vagy inkább az esős, komor időjárást szereted jobban?
  • Úsztál már tengerben?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:
Kedves Olvasóink!
Jelen állás szerint jelentjük nektek, hogy Ellie Roberts kipécézett minket magának! Ez lényegében annyit jelent, hogy felkért arra, hogy mondunk el magunkról pár dolgot.
A játék feladatai:
1) Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett!
2) Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3) Pécézz ki hét embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
4) Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

7 dolog rólam (szerecsendio):
>> Nagyon szeretek kosarazni, mégis sokszor elgondolkodtam már azon, mi lenne, ha abbahagynám.
>> Ma magyaron odaadtam a tanárnőmnek egy novellámat, mert elkérte - nem mellesleg nagyon meglepett vele.
>> Eddig szerettem a matekot, de mióta a síkgeometriát vesszük, egyenesen rühellem.
>> Ma kettőből két meccset vesztettünk diákolimpián, mégis büszke vagyok a csapatra.
>> Nagyon szeretem a rántott húst, szerintem képes lennék heteken át csakis azt enni.
>> Február óta Vecsésen lakunk a csalásommal.
>> Sportiskolába járok, mégsem rajongók a tesiórákért, mert utálok szekrényt ugrani vagy erősíteni

7 dolog rólam (Cher Brooks):
 >> Folyton történik velem valami, ami épp lehangol vagy éppen boldoggá tesz.
>> Gyűlölöm, hogy a hétvége csupán két napból áll.
>> Jelenleg egész jó kedvem van, de ha belegondolok, hogy el kell kezdnem készülni a jövőhétre, azonnal lelombozódom.
>> Tegnap elég sok húst ettem meg ebédre, ami miatt kissé rosszul éreztem magamat délután.
>> RIP Floyd
>> Szeretem a növényeket, és a zöld övezeteket.
>> Szívesen elmennék túrázni egy trópusi esőerdőbe.
Azok a bloggerinák, akiket kipécéztünk:
>> Azy
>> Ever
>> Nessa

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése