Tumblr Mouse Cursors

2014. augusztus 16., szombat

Díj #8

Köszönjük szépen Layla Rodennek! :)

Szabályok:
11 gondolat a díjazottról!
11 kérdésre válaszolni!
11 kérdést írni!
11 szerzőnek továbbküldeni! 
 11 gondolat rólunk:
szerecsendio:
  • úgy érzem, ma nem fogok aludni, hiszen még annyi mindent el szeretnék intézni nyaralás előtt
  • jelenleg kilencen vagyunk a házban
  • ma egy órát sétáltam a tűző napon, hogy anya kérésére befizessek pár csekket
  • jelenleg feketék a körmeim
  • utazás előtt mindig úgy érzem, hogy valamit itthon fogok hagyni - legtöbbször igazam lesz
  • nem lesz internetkapcsolatom majdnem egy teljes hétig, már előre félek, pedig nem vagyok függő - vagy mégis?
  • a nyáron bővítettem a sorozatlistám, így a Vámpírnaplók és az Originalson kívül felkerült rá az Odaát, a The Tomorrow People és a Teen Wolf is
  • észrevettem, hogy a YouTube csatornám miatt többen két 'o'-val írják a nevem
  • mióta kritikákat írok, nem félek, hogy kifogyok az olvasnivalóból, hiszen lassan minden általam követett blog elér az Epilógushoz
  • imádom az esőt
  • hihetetlen, de tudok sütni
Cher Brooks:
  •  Már nagyon vártam, hogy újból írhassam ezt a történetet.
  •  Angolt kellene tanulnom, de valahogy nem vesz rá semmi.
  •  Olyan sok mindent kellene csinálnom, és már alig van idő bármire is.
  •  Mostanában sok jó blogot találtam, amelyekre fel is iratkoztam.
  •  Nem szeretem, ha valaki kétértelműen fogalmaz.
  •  Fekete tornacipőt szeretnék venni legközelebb.
  •  Múlt héten megtanultam kezelni a mosógépet.
  •  Voltam a C+ Fesztiválon, Szolnokon.
  •  Van közös képem Nagy Feróval.
  •  Szeretem a rock fesztiválokat.
  •  Boldog lennék, ha tudnék játszani valamiféle hangszeren.
Válaszaink Layla kérdéseire:
szerecsendio:

1. Mi alapján formálódik ki benned egy karakter személyisége?
- Elképzelem a történetet, amit írni szeretnék, ahhoz alakítom a karakter alap személyiségét, végül mégis a történet lesz az, ami kiteljesíti a tulajdonságait.
2. Jelenleg hány blogon dolgozol?
- Így hirtelen nem tudom, gyorsan végzek egy fejszámolást - itt, írásban. SSH (kritikablog), Halálmadár (Pokoli szerkezetek fanfiction), I know I am not alone (One Direction fanfiction), Whatever happens, we always survive (Harry Styles fanfiction), és ez. Ezenkívül van egy, ami szünetel, és független fantasy. Akárhogy is nézem, ez öt aktív blog.
3. Fan fictiont vagy inkább saját történetet publikálsz szívesebben?
- Teljesen mindegy, hiszen a fanfictionokat is én magam találom ki, így ugyanannyira sajátomnak érzem őket, mint egy független történetet.
4. Van olyan film, amely teljesen megváltoztatta a hozzáállásod valamihez?
- Sajnos, vagy nem sajnos... nincs.
5. Utazó típus vagy, vagy inkább otthonmaradó? 
- Teljesen pillanatfüggő. Ha olyan kedvem van, legszívesebben nem csinálnék semmit, csak lustálkodnék itthon és írnék vagy filmeznék, ha pedig olyan kedvem van, nem tudok megülni a seggemen.
6. Szeretnél új történetet publikálni?
- Természetesen igen, de előbb be kéne fejezni egyet - legalább -, hiszen már így is annyi van, hogy suli mellett - főleg, hogy kisérettségizem -, nem lesz időm rendszeresen közzétenni a részeket.
7. Játszol valamilyen hangszeren?
- Nem, de régen furulyáztam, és mindig is ki akartam próbálni a gitárt vagy a zongorát.
8. Könyv vagy inkább film?
- Is-is. Filmek, mert ha benne vannak a kedvenc színészeim, akár egy ötórás idiótaságot is végigszenvednék, csak, hogy lássam őket. Könyvek, mert általuk bővül a szókincsem és a fantáziám is szárnyra kaphat.
9. Van háziállatod? Ha igen, milyen?
- Vannak halaim. Unalmasak.
10. Miért kezdtél el blogolni?
- Szerettem volna mosolyt csalni az "olvasóim" arcára, könnyeket, érzelmeket. Meg szerettem volna színesíteni az unalmas perceiket. Szórakoztatni szerettem volna - és bízom benne, hogy mindezt sikerült elérnem.
11. Tengerpart vagy Balaton?
- Mindkettő. Nagyon szeretem a tengert, de a Balaton a MAGYAR TENGER.
Cher Brooks:


1. Mi alapján formálódik ki benned egy karakter személyisége?
- Általában megálmodom ezeket a dolgokat, de persze több idő kell hozzá. Történettől függ, hogy miylen környezetbe helyezném bele az adott személyt.

2. Jelenleg hány blogon dolgozol?
- Jelenleg ezen, illetve még egy Harry Styles fanfictiont is írok: MWILNE

3. Fan fictiont vagy inkább saját történetet publikálsz szívesebben?
-Elvégre mind a kettő fikció. Mind a két kategória más-más dolgok miatt jobb. Fanfictionban megvan pár kötöttség, hogy azért a realitás talaján maradjon az egész, saját történet írásakor pedig határ a csillagos ég. Kinek mi :)

4. Van olyan film, amely teljesen megváltoztatta a hozzáállásod valamihez?
-Hmm... nem igazán jut eszembe ilyen, de talán a Csillagkapu nevezetű sorozat egészen más irányba sodorta pár véleményem irányát! 

5. Utazó típus vagy, vagy inkább otthonmaradó? 
-Teljes mértékben időjárástól függ az egész.

6. Szeretnél új történetet publikálni?
-Idővel igen, van is tervben, az pedig a jövő zenéje, hogy pár hónap múlva milyen lesz az állás. 

7. Játszol valamilyen hangszeren?
-Sajnos nem, pedig igazán nagy örömmel töltene el :) Mondjuk egy szólógitár elsajátítása tökéletes lenne kezdetnek :))

8. Könyv vagy inkább film?
-Hmm... talán inkább a könyvet választanám.

9. Van háziállatod? Ha igen, milyen?
-Igen, van egy skót lógófülű, brit kék színű macskám! :)

10. Miért kezdtél el blogolni?
-Még anno, pár éve egy blog - amelyet akkor olvastam - hozta meg hozzá a kedvemet. 

11. Tengerpart vagy Balaton?
- Tengerpart, én jobban szeretem. 
Kérdéseink:

  • Tervezel még valamit a nyár utolsó napjaira, heteire?
  • Mindent elértél, amit a nyáron meg szerettél volna csinálni?
  • Te is utálod, ha valaki emlékeztet arra, hogy lassan vége a nyárnak?
  • Ha tehetnéd, publikálnád a blogod? Elég jónak érzed ahhoz, hogy profi kritikusok szeme elé kerüljön?
  • Mi a kedvenc ételed? El tudod készíteni, vagy inkább profibbakra bízod?
  • Melyik a kedvenc városod, miért pont ezt választottad?
  • Képes lennél elítélni valakit, csak azért, mert más stílust képvisel? Mit gondolsz azokról, akik megteszik ezt?
  • Mi volt az utolsó film, amit láttál? Megmozgatott benned valamit?
  • Sírtál már könyvön, ha igen, melyiken, és melyik jeleneten?
  • Ha holnap bármit kértél, megkaphatnád, mi lenne az?
  • Szereted a neved? Az igazit, nem a bloggert.

11 szerző, akiknek továbbküldjük:

4 megjegyzés: