Tumblr Mouse Cursors

2014. április 27., vasárnap

Díj #5 #6 #7

Köszönjük szépen a díjat Ellie Roberts-nek <3
Szabályok:
  • Írj magadról 11 dolgot!
  • Válaszolj 11 kérdésre!
  • Írj 11 kérdést!
  • Küldd tovább 11 embernek!
11 dolog rólunk:
szerecsendio:
  • nemrég fejetem be egy trailert, a héten már a harmadikat, de úgy érzem, egyre bénább vagyok
  • sosem fogom megérteni, miért rendelnek tőlem ennyien
  • nagyon izgatott vagyok az új történetem miatt
  • május végén leteszem a középfokú nyelvvizsgát
  • tegnap itt aludt nálunk az unokatesóm
  • nemrég fejeztem be Becca F.: Silence című könyvét
  • pénteken Klea napot tartottunk
  • most ért haza az apukám
  • mostanában nagyon sok blogot olvasok, de minddel el vagyok maradva
  • mindig szoktam kommentet hagyni az általam olvasott fejezetek végén
  • imádom, amikor Kriszti másolgat nekem a történeteiből Facebookon
Cher Brooks:
  •  Miután kitöltöm ezt a díjat, elkezdem írni a másik blogomra a következő fejezetet.
  •  Miután kiolvasom az Összekötve c. könyvet, szeretném elkezdeni a Gyönyörű Rohadékot.
  •  Mostanában nagyon olvasós kedvemben vagyok.
  •  A kedvenc napom a kedd és a péntek.
  •  Minden héten megeszek egy tábla csokit.
  •  Van egy kis pálmanövény a szobámban.
  •  Jelenleg nincsen kedvenc zeném, viszont sokat szoktam énekelni JB dalokat.
  •  Várom: Június 22.
  •  Hihetetlenül gyorsan elment a hétvége.
  •  Csíkos, vastag zokni van rajtam.
  • Sokszor használok hajvasalót, illetve hajlakkot. 
Válaszaink:
szerecsendio:
  • Hogyan jellemeznéd magad címszavakkal? Makacs, vicces, közvetlen, álmodozó, idióta, barátságos.
  • Van olyan dolog, amit mindenképpen meg szeretnél csinálni az elkövetkezendő tíz évben? Szeretnék eljutni Angliába vagy Amerikába, esetleg Ausztráliába, ha nem is kiköltözni, de legalább egy hónap erejéig meglátogatni és felfedezni.
  • Ha egyszer valaki szervezne egy író-olvasó (itt most a blogot vezető bloggerinákra gondolok) találkozót, szívesen részt vennél rajta? Ami azt illeti, én már vettem részt hasonló találkozón, amit L.T.P.~ kedves szervezett. Igaz, hogy csak hárman voltunk az íróval együtt, de azóta többször is találkoztunk már, így határozottan megérte. Aranyos lány.
  • Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel, a felnőttön kívül? Újságíró vagy valami hasonló, írással kapcsolatos emberke. Annyira szeretem a könyveket, hogy egyenlőre csak ilyet tudok elképzelni (esetleg vágó, a filmszakmában), de az álmok és a valóság nem mindig keresztezik egymást.
  • Van mottód, ha igen, akkor mi az? Élj a mának! vagy valami hasonló.
  • Gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne csak úgy felülni a buszra, vagy éppen vonatra és elindulni az ismeretlenbe? Nem, még sosem gondolkoztam el ilyenen, de nagyon jól hangzik.
  • Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyveket részesítesz leginkább előnyben? Leginkább a fantasy könyveket szeretem, de majdnem minden témában szívesen olvasom.
  • Mi motivál az írásban/ a blogvezetésben? A kedves kommentárok, a pipák, az olvasók. Ha csak egy ember lenne, aki követné a munkásságom, már akkor is megérné és akkor is folytatnám.
  • Van kedvenc ünneped? (karácsony, húsvét... stb.) Szilveszter.
  • Ki a példaképed? Nincs példaképem. Próbálom a saját elvárásaim szerint élni. Hogy amikor majd meghalok ne kegyen az, hogy megbánok valamit amit tettem, vagy épp nem tettem.
  • Mit nézel meg az embereken a legelső találkozásotokkor? Nem tudom, úgy az egész embert.
Cher Brooks:
  • Hogyan jellemeznéd magad címszavakkal? Rumlis, tumblis, nyílt, stb. Nem tudok ilyen kérdésekre válaszolni.
  • Van olyan dolog, amit mindenképpen meg szeretnél csinálni az elkövetkezendő tíz évben? Igen, persze, hogy van. Csak még egyenlőre fogalmam sincs, hogy mik azok. Nem nagyon tudok ennyi évre előre kigondolni dolgokat...
  • Ha egyszer valaki szervezne egy író-olvasó (itt most a blogot vezető bloggerinákra gondolok) találkozót, szívesen részt vennél rajta? Igen, szívesen.
  • Mi szeretnél lenni, ha nagy leszel, a felnőttön kívül? Boldog, egészséges, sikeres. Bár minden bizonnyal valamiféle hivatásra vagy kíváncsi: még nem döntöttem el.
  • Van mottód, ha igen, akkor mi az? Nem igazán tudom, ez elég elgondolkodtató kérdés.
  • Gondolkoztál már azon, hogy milyen lenne csak úgy felülni a buszra, vagy éppen vonatra és elindulni az ismeretlenbe? Igen, egyszer szívesen megtenném.
  • Szeretsz olvasni? Ha igen, milyen könyveket részesítesz leginkább előnyben? Szeretek olvasni, és rájöttem, nincs olyan, hogy miket részesítek előnyben. Azokat, amiknek a tartalmát ha elolvasom, akkor megtetszikk. Nincsen külön kategória. Mindent lovasok, ami megtetszik.
  • Mi motivál az írásban/ a blogvezetésben? Elég sok minden. Például, hogy ha megírok egy fejezetet az is lebeg többek közt a szemem előtt, hogy ha kész ez is, meg az egész, akkor lesz egy befejezett művem. És ez örömmel tölt el. Még el sem kezdek egy történetet, én általában máris a végén gondolkozom.
  • Van kedvenc ünneped? (karácsony, húsvét... stb.) Nincs, nem igazán vagyok ez az ünneplős fajta. A születésnapokat kedvelem. Elévgre az is egy ünnep. :)
  • Ki a példaképed? Miley Cyrus.
  • Mit nézel meg az embereken a legelső találkozásotokkor? A külsejét, ugyebár. Arc, haj, cipő...
Kérdéseink:
  • Hétvégén általában mikor szoktál felkelni és mikor alszol el?
  • Melyik az a film, amit legutoljára láttál?
  • Volt már, hogy nem tudtál elaludni este, mert egyfolytában egy képzeletbeli történet képkockái pörögtek le a szemeid előtt?
  • Van olyan idézet, ami jellemzi az életedet? Ha igen, akkor bemásolod?
  • Mit tartasz megbocsáthatatlan bűnnek egy barátságban?
  • Van olyan dal, amely leginkább jellemez téged?
  •  Van kedvenc magyar előadód, esetleg együttesed?
  •  Mit gondolsz az országról, amelyben/ahol élsz jelenleg?
  •  Mondj magadról egy érdekességet!
  •  Milyen színű ruhákat viselsz leggyakrabban?
  • 2014. Eddig olyan, amilyennek elképzelted?
Akiknek sok-sok szeretettel küldjük:


Köszönjük a díjat Azynak! <3
Szabályok:
1. Helyezd el a díjat az oldalon!
2. Linkeld azt aki jelölt téged!
3. Jelölj te is blogokat a díjra!
4. Értesítsd a jelölteket a díjról!
5. Írj 7 dolgot magadról!
 -
Említsd meg, hogy kitől kaptad!
Küld tovább négy embernek

7 dolog rólunk:
szerecsendio:
  • nagyon szeretek enni
  • ha tehetném, egész nap pizsiben flangálnék
  • rendet kéne tennem a szobámban, de semmi kedvem hozzá
  • reggel Winx klubbot néztünk az unokatesómmal, amit egész végig gúnyos megjegyzésekkel kommentáltunk
  • mindig francia bugyi van rajtam, a tangát meg az ilyeneket ki nem állhatom
  • mindig is akartam egy egyrészes fürdőruhát, végül a bikinik legyőzték ezt az elhatározásomat
  • eleinte nem szerettem volna Ask.fm-et, végül nem bántam meg, hogy csináltam
Cher Brooks:
  • Ma elkezdtem olvasni Oravecz Nóra egyik könyvét. 
  • A madarak fészket építettek a rózsáink közé, és egész nap hallgattam, ahogy csiripelnek.
  • Ma milánói makarónit ebédeltem.
  • Végre sikerült találnom egy boltban hajfánkot, így ma azzal csináltam meg a hajamat. 
  • Holnap megtanulok hétfőre, valamint keddre, és írni fogok fejezeteket.
  • Visszatértem ask.fm-re is, így ma tudtam válaszolni kérdésekre és lájkolni pár választ.
  •  Már most tudom előre, hogy zsúfolt lesz a nyaram.

Akiknek küldjük:

Szintén nagyon köszönjük Azynak! :))
 A játék feladatai:
1) Linkeld be azt az embert a blogodba, aki kipécézett!
2) Ossz meg magadról hét dolgot, akár különleges, akár hétköznapi!
3) Pécézz ki négy embert, nevezd meg és linkeld be őket a blogodba!
4) Egy hozzászólásban értesítsd őket a blogjukon, hogy ki lettek pécézve!

 7 dolog rólunk:
szerecsendio:
  •  Cher és én beszélgettünk már arról, hogy lesz a blognak második évada, mert így csupán 16 fejezet lenne, amit kevésnek találtunk
  • egyik barátnőm azt mondta, nagyon tetszik neki a Kinga név
  • a mai napig van, aki megkérdezi, miért pont szerecsendio a nevem és még mindig nem tudok rá megfelelő választ adni
  • tegnap kértek tőlem 10 érdekest tényt a blojaimról és nagyon nehéz volt összeszedni őket
  • örülök, amiért újra írhatom ezt a történetet, már hiányzott Rose, Daniel és Aaron is
  • a testvérem számítógép mániás, ami rám is rám ragadt
  •  abbahagytam a kosárlabdát
Cher Brooks:
  • Sosem tudom előre, hogy mit veszek fel másnap.
  • Foglalkoztat az a kérdés, hogy vajon mi történik a halál után.
  • Ma találtam egy nagyon jónak ígérkező történetes blogot.
  • Szeretem a By The Way-t.
  • Múlthéten ültettünk epret, és már van is rajta 15 darab rózsaszín kis virág.
  • Nem állnak jól a sapkák.
  • Már 2 és fél hete minden nap esik az eső. Ez kissé dühítő. :)
Akiknek küldjük:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése